Dag 5

2 maart 2016 - Addis Ababa, Ethiopië

Dag5

Vandaag is het een officiële feestdag in Ethiopië. De scholen zijn dus gesloten en we hebben een vrije dag. We konden dus iets langer in bed blijven liggen en werden om kwart voor 9 aan ons ontbijt verwacht. Hierna hebben we een gebarentaal cursus gehad van 3 Noren die verblijven in ons guesthouse en doof zijn. Bij de cursus waren alleen 1 leraar en 2 studenten niet bij. Zij waren mee naar het ziekenhuis voor de zieke student. Daarna hebben we best lang zitten wachten tot ze terug kwamen maar het duurde nog best lang dus uiteindelijk zijn we gegaan. We zijn de stad uit gegaan richting de hotsprings waters. We stapten uit en er waren allemaal aapjes, super schattig. We hebben ze allemaal stukjes banaan gegeven. Hierna hebben we gezwommen, het water was echt super heet. Omdat het toch wel 1,5 uur rijden is zijn we om half 5 terug gereden. Onder weg mochten we een stuk mee op een karretje achter een paard, wel zielig maar leuk om mee te maken. Dit zie je in Addis niet zoveel. Het is nu 18.00 uur nou en we rijden net Addis binnen. We gaan de leraar en de studenten ophalen uit het guesthouse en dan gaan we uiteten waar we als het goed is wifi hebben en dan zal ik dit verhaal en het verhaal van de afgelopen dagen plaatsen. Deze typ ik elke dag maar kan ik helaas niet elke dag plaatsen. Hoop snel weer van me te kunnen laten horen. Liefs

1. Otto:
    2 maart 2016
    Erg leuk om jouw ervaringen en indrukken te lezen. Ga je echt nooit meer vergeten. Gaaf. Kijk uit naar dag 6. Heb je er al weer bijna een week opzitten. Geniet er van. X